miercuri, 3 martie 2010

Countdown...

"Astazi e 3 martie 2010, ziua in care au inceput pregatirile pentru absolvire", acestea au fost cuvintele care le-am scris pe foia de curs a unei prietene. 

Imi propusem sa scriu despre zilele astea de primavara, dar cuvantul "absolvire" suna mult prea dur. Nu l-am pronuntat prea des in trei ani de facultate, dar astazi m-a "lovit" puternic. 

Totul a inceput intr-o pauza, cand au intrat in amfiteatru doua persoane si au inceput sa intrebe despre festivitatea de absolvire, sa ne arate robe, invitatii, culori, mostre... Totul a devenit brusc adevarat. Ma gandeam la absolvire, dar nu-mi imaginam ca este atat de aproape. A devenit subiectul intregii zile, a inceput ORGANIZARE, s-au dezbatut strategiile, s-au impartit sarcinile, s-au trasat, in linii mari, tacticile, a inceput fuga dupa restaurante/pub-uri etc.

Cineva ne-a intrebat de ce am asteptat pana acum, dar nu am stiut ce sa raspundem. Poate am uitat sau am zis ca e timp sau nu am vrut sa constientizam ca se termina. Mi-au venit in minte primele zile din primul an. Incepeam sa ne cunosteam, sa aflam cu ce se mananca facultatea, prima sesiune, primul examen, primele petreceri, primele plecari...primele amintiri. Partea grea acum o sa inceapa...

So, this is it...primul post dintr-un lung sir al amintirilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu