marți, 1 martie 2011

De ce?

Pentru că este 1 Martie...
Pentru că vreau să fie primăvară...
Pentru că afară ninge şi îmi aduce aminte de o "poveste a primăverii" spusă de mama în copilărie...
Pentru că în casă miroase a flori...
Pentru că am primit irişi, lalele, zambile şi narcise..
Pentru că nu am mai scris de ceva vreme..
Pentru că lucrurile sunt la fel şi totuşi atât de diferite...
Pentru că vreau să dau altă "culoare" blogului...
Pentru că aşa vreau eu..
Pentru că este unul dintre acele posturi fără sens, fără explicaţii, fără început şi fără sfârşit...
Pentru că îmi place această perioadă din an...
Pentru că am pus punct şi m-am îndreptat spre alt capăt..
Pentru că primăvara aduce culoare..
Pentru că lucrurile par mai simple, mai clare...
Pentru că eşti încă aici...pentru că n-am renunţat...
Pentru că plec la Praga..
Pentru oamenii speciali de lângă mine..
Pentru alte sute de motive acest post merită să fie scris..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu